Lov :)

Hejsan!
NU ÄR DET LOOOV! JIPPI! Fan vad skönt alltså! Oh, mamma har köpt pumpor med så vi ska väl fixa dom någon dag. I skolan så vare spanska först, vi såg klart filmen och jag fick reda på vad jag fick på provet. Sedan efter lunch vare svenska prov om boken vi läst. Jag skyndade mig för att hinna med bussen men jag tror jag fick med allt, flera av sakerna hade jag redan skrivit på mina citat.
Desigen och headern kommer komma snart, Frida har gjort klart på testbloggen och det är asfint. Jag är jätte nöjd, Frida är bäst :) <3

Aja, Det är Halloween i helgen och det fortsätter ända till nästa helg. Ska imorn på födelsedagsfest hos min kusin som fyllde år i tisdas. Ska också till min mormor som fyllde år igår och åka till åland någon dag. Måste köpa puder XD

 Happy Halloween dåe!


Kommentarer
Postat av: Anna

Halloy Julia! Sköönt med lov va?

Vad ska du göra på lovet då?



Ha det bra och hälsa alla från mig :)

2010-10-29 @ 21:47:16
URL: http://ananasensblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Supperdupperfiiin header och design föresten! XD

2010-10-29 @ 21:47:57
URL: http://ananasensblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

JAAA LOOOV<3333333

OOOOOOOOOOJ NU KOM HEADER:N!!!!!!!!!

JULIA HJÄLP MIG JA ÄR STÖRT HYPEEEEER

2010-10-29 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0