Gäsp

Halloj!
Idag har det vart en väldigt jobbig dag i skolan, har varit väldigt trött så jag har kännt mig som en zombie hela dan! Hade matte först, sedan svenska. Är klar med allt så jag satt mest och försökte skriva något bra på miljöbeskrivningen.
Efter lunch, det var äcklig rysk korvsak, så vare teater. Vi körde först en trygghets övning, alla skulle myllra runt, tysta och sedan skulle man säga sitt namn och sedan räkna till 5 och alla andra skulle skynda dit och fånga en!
Sedan var det en improvisationsövning, man sitter 2 vid ett bord, äter typ och så ska man gå från neutral till arg till neutral igen till glädje! Aa, typ så.
Sen körde vi tolken. Den ena pratar på ett språk som inte finns. Bara ljud och sånt och så ska den andra tolka. Den som pratar ett annat språk är expert på något. Tex som vi körde, flygplan som kan plocka bär, tåstrumpor, choklad (rosa tex) och laserglasögon!

Idag ska jag bara ta det lugnt, skriva lite i berättelsen och sådant. En sak bara, snälla kommentera berättelsen, det kan bara vara 'Mer' då fattar jag att ni gillar den. Men det vore så himla kul om ni kunde skriva om ni gillar händelserna, karaktärerna osv.



Maha, snyggt nagellack va? C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0