Höst = kallt och förjävligt

Jag fick värsta roliga idén när jag var ute o gick med hundarna nyss! När det är halloween ska jag skriva en novell, alltså en liten skräckhistoria. Har redan kommit på en idé så jag ska bara fundera lite och så får vi se hur det blir med det XD
Håller på att skriva lite i min novell också, ska snart dra till TV och vila lite och titta på Bonde söker Fru, haha. Men bara för att jag såg första avsnittet kan jag INTE sluta se. Det är jobbigt D: Ni får typ bota mig eller nåt om det kommer någon bättre serie, men imorn börjar i alla fall Vampire Diaries och jag såg lite smått bara på första säsongen men jag ska titta i alla fall. Han vampyren, Stefan typ, han tappar kontrollen och börjar suga blod åt höger och vänster och det verkar väl .. intressant på nåt vis. Då blir ju han som brorsan Demon, eller vad heter han? Aja, som ni ser så är jag inte så insatt i det där, än.

Alltså, det måste vara något fel, försöker ladda upp bilder på hundarna men det går inte!!!
Jaja, hoppas det funkar snart annars kommer jag .. ja. Inte vara så glad.
Men det funkar med andra bilder, weird .... D:



Voldemort: Why do you live?
Harry: Because I have something worth living for.
Julia: LÄNGTAR SOM FAAAAAAAN! <3


Kommentarer
Postat av: Photos and Books by Frida

Frida: JAAAG MEEED!!!!

2010-10-13 @ 21:26:57
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Anna

Han heter Damon! Vampire Diaries<333

2010-10-13 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0