Torsdag

Hellu!
Började dagen med matte, vi jobbade på några papper inför det stora provet efter lovet. Sedan vare idrott och vi skulle presentera övningar till en speciell övning vi fått. Min kamrat, eller vad man säger, var inte där så jag fick vara med (Hyper-) Anna  Det var kul och vi flummade igenom övningarna XD Efter lunch vare samhällskunskap. Vi körde heta stolen och argumenterade om olika påståenden.

Hemma har jag suttit och läst boken. Kommer bergis vara klar med den efter helgen men det blir bara skönt så kan jag läsa Harry Potter sen. Det är bara 3 veckor kvar imorgon! OMG!!

Ska ladda upp fler bilder, men nu sitter jag på 'slö' datan för den andra hackade så det får bli under lovet om internet funkar. Nu måste jag också gå och skriva berättelsen på en annan hemsida, har bara skrivit ett inlägg denna vecka. Laddar upp här imorn, så ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0