Tisdag

Halloj!
Min dag började fett dåligt. Bussen bara körde förbi när jag skulle på! Alltså ohh! Så jag kom 7 minuter för sent, tack jvla busschaufför ._.
Aja, hade engelska och vi fick välja en bok då. Jag var dum och valde den längsta boken som jag sett lite på film och jag gillade inte filmen. Flickan från ovan heter den på svenska och är över 300 sidor, alltså fan!
På SO:n tittade vi på lite filmer om Mona Sahlin, Lasermannen och lite sånt.
Sen vare mentorstid och teater. På teatern körde vi bland annat frys och liftaren :)

Aja, nu ska jag gå och se den filmen, deprimerande. Sen kanske läsa lite. JAG VILL INTE D:
Och jag som skulle läsa älskade HP på lovet, men nej nu e man tvingad att läsa den skitboken ...

Kommentarer
Postat av: sandra

jag älskar den filmen jag grät fett mycket :(

2010-10-27 @ 12:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0