SNÖÖ!

Familjen vaknade efter klockan 6 imorse, jag ligger och sover och hör bara ordet 'Snö', jag var bara tvungen att titta ut och när jag gör det möts jag av en snötäckt värld utanför. Det var fett fint! Ska ta lite bilder sen och lägga upp innan det smälter, för det är plusgrader ute tyvärr så det kommer nog smälta snart ...
Såg på vampire diaries igår, alltså. Jag vet inte om jag gillar den serien, för det är liksom bara vampyrproblem och hans Stefan typ börjar dricka människorblod. Alltså, det känns inte riktigt underhållsnde tycker jag!

Ikväll blire legend of the seeker! Inte så mycket mera!
Juste, skrev klart min spökhistoria igår! Lägger in den kanske i slutet av nästa vecka, mohaha :)



4 veckor kvar idag! Jag vet, jag är fett beroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0