REGN D:

Usch, det är värsta Forks-vädret ute, jobbigt. Plattade håret till fotot idag och då ska det så klart regna. Jag stod i alla fall på översta raden på klassfotot, lika kul som alltid :)
Hade tråkig idrott där vi tog pulsen, man känner sig jätte dålig när hon pratar om att om man har dålig puls så dör man typ :O Aja, man får väl ta och jogga nån gång ibland .. Innan idrotten gick jag och Iduff under min munkjacka för att undvika regnet, av nån anledning började jag asgarva åt allt XD
Samhällskunskapen var jätte tråkig, läraren pratar så himla trist och gör ämnet tråkigt. Finns inge mer o säga om det ..

Igår satt jag och kolla på Bonde söker fru och han söta SKA INTE VARA MED :'( JAAAA, han fick bara ringa nån för de trodde att han skulle klara sig själv ... Usch, men jag ska ända kolla. Typ.

Imorn är det fredag, vilket betyder för mig Legend of the seeker. Måste skriva klart svenskan med för snart innan och efter lovet har vi 4 prov. Måste alla komma på en gång?


 Så här trevlig såg jag ut imorse innan regnet förstörde allt D:


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag och Peggy stod i mitten på skolfotot! :3

Dumma regn självklart ska det spöregna på oxå -.-

2010-10-07 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0