Nya skor! :)

Hej!
Har precis varit och köpt ett par nya skor. De är asnygga! :)
Idag har vart en flummig dag i skolan, mesta dels. Först hade jag engelska, vi fick igen proven och jag fick Vg, det är jag nöjd med  Hade sedan lunch, efter det vare spanska. Vi såg en film, fick dock inte veta vad jag fick på provet idag. Men filmen då, det är det värsta filmen jag sett, har sett den innan. Hade äntligen glömt den och så ser man den igen. Den är uschlig. Den handlar om en tjej i Colombia typ som blir gravid och blir kurir. Usch.
Aja, på teatern vare i alla fall skiiit kul! Vi körde först famijefotot. 4 personer ska posera och en berätta vad som händer. Vi var på semester på en strand så skulle en förklara. Sen var det en person som satt framför ett bord med massa saker på, den hade en jacka bakvänt om sig och genom ärmarna rörde en annan bakom händerna. Den utan armar då skulle vara expert och den andra skulle styra armarna. Det var grymt kul!!
Sen vare matte, det var en väldigt flummig lektion då alla kastade mandarinskal, papper och bananskal över klassrummet. Men, ja. Bytte bok också, ska nu läsa Dear nobody och den verkar bra. Det har redan efter 4 sidor hänt en massa som gör att man vill fortsätta!



Oh, tänk att det var snö för bara en vecka sen. Jag lyssnade en snabbis på lite julmusik, tidigt men man fick fett mycket julkänsla!

Aja, ska ladda upp min spökhistoria strax! Skriv vad ni tycker om den  ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0