Morgonbloggning

Hellu!
Sitter på en annan just nu och skriver lite i min berättelse, det är 36:e delen eller nåt tror jag. Jag börjar få lite slut på ord, ordförrådet är slut. Japp ... Mene, det är några som skriver frågor och att ni gillar novellen, det är jätte kul. Jag får verkligen skrivlust av det! Men ( låter som Tony Irving ), vad är det som är bra? Visst, ni skriver att jag skriver bra och det får jag höra i skolan också men alltså. Vad tycker ni om själva handlingen? Gillar ni karaktärerna? Händer det tillräckligt mycket? För liksom, även om det är bra eller dålig kritik så kan jag liksom anpassa mig till det.

Ja, snart ska jag åka till Jakan för vi ska åka till stockholmsmässan, har aldrig vart där men jag ska gå och kolla efter böcker där vet jag i alla fall. Lägger upp lite i novellen när jag kommer hem sen, måste plugga med, samhällskunskap men jag orkar inte, men det måste ju göras ..

Jaja, det är inget på TV ikväll som jag vill se så jag kanske tittar på en HP film eller nåt. Det var verkligen länge sen, måste bli klar med boken med ( twilight ) men som sagt den var för lätt .. Måste läsa HP 7 snart, det är bara 40 dagar kvar men jag har iofs hela lovet på mig XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0