Måndag

Hellu!
Slutade 11 idag, det var skönt. Har skrivit klart alla citat nu på svenskan, ska bara skriva det sista sen är jag klar och kan äntligen kanske läsa lite! När vi får läsläxor blir det det enda jag fokuserar på och det är fett jobbigt .-.

Japp, jag och mamma har suttit och kollat på film, tänkte välja någon jag sett innan men när jag såg att vi hade Shutter island var jag tvungen att se den, hade inte sett den innan. Den var liiite komplicerad i början, jag blev jätte överraskad i slutet, det var fett hemskt :O

Jaja, ikväll äre biggest loser. Ska kolla men liksom, har ingen lust egentligen .. Jag ska inte göra något den här veckan förutom att börja plugga till massa prov ._.

Mm, lägger upp lite till i berättelsen strax :)

Och snart är det looov! Bara 20 dar kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0