Man får mask i magen om man äter snö!

Hellu!
Första lektionen var spanska idag, det var faktiskt kul idag konstigt nog, vi gjorde grammatik i futurum, nutid och sånt och det var lätt, kanske var det därför det var kul? Men aja.
Hade sedan engelska, vi gjorde hörförståelse prov, det var ovanligt lätt. Sedan skrev jag om filmen Stand by me som vi såg förra veckan. Sedan åkte jag och mamma till jakobsbergs centrum. Jag köpte en julklapp till syrran för det var billigt och på HM köpte jag sånt där vitt graffiti nagellack. Det var ganska snyggt men det blir nog snyggare om man har mörk färg bakom.



Anna ska komma och kasta snöboll på oss typ ^^



Innan engelskan gjorde Anna och Sally en snögubbe, men nu är snön smält



Snögubben

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha jag ska kasta snön på eer!

2010-10-23 @ 13:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0