Klar med boken :3

Ja, efter typ 1,5 månad men jag har ju läst en del böcker samtidigt. Sista kapitlet läste jag riktigt sakta, det blev väl så för att det var det sista. Lite sorgligt men skönt att äntligen vara klar! När Alice kom tillbaka blev jag fett glad, hon är en av mina favvo karaktärer :) Men, som sagt, att det skulle finnas någon som Renesmee och så tyckte jag var lite för lätt ... Men att Charlie skulle slippa leva ensam var bra, han e skön på något sätt :D
Alltså, ja. Finns inte så mycket jag vill skriva om boken, den var helt klart en sämsta i serien. Men oroa er inte at jag blivit någon twilighthatare nu, jag ska fortsätta skriva berättelsen. Laddar upp snart, glömde igår ^^

Aja, idag ska jag plugga klart, läsa <3, gå iväg på nå fika med familjen men jag ska inte äta, jag äter inte sockersaker ... Ikväll ska jag ha hårinpackning, har det ungefär varannan vecka :) Sen är det parlamentet med, det måste jag se XD

Jaja, ska gå och fixa fram ett inlägg ur berättelsen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0