Hur kunde hon? :3

Har ni inte sett Emma Watsons nya frisyr? Hon klippte den när hon sökte till Lisbet i Män som hata kvinnor, hon trodde hon skulle få större chans att få rollen då. Jag för min del tycker hon inte ser ut som en tjej längre utan som en kille med tjej-ansikte. Hon tycker det är snyggt och är nöjd med frisyren men jag ... gillar den inte D:



Så här såg hennes hår ut förut, jätte fint!



Det passar inte för jag är så van vid hennes lockigt långa hår ... Det ser inte ut som hon längre.

Kommentarer
Postat av: Photos and Books by Frida

erkänn, det passar ju henne!

2010-10-21 @ 19:56:54
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: ida

julia för i helvete, emma verkar vara största divan men det där var fan ballt! hon har en så fin ansiktsform och då ska man ha så! (yy)

2010-10-21 @ 21:03:47
URL: http://lifeislikeahighway.blogg.se/
Postat av: Ashley

Julia vad säger du? Det är jätte fint ju!

2010-10-22 @ 08:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0