Helgen

Hellu!
I helgen har jag inte gjort så mycket, inte så många roliga saker direkt D:
I fredags var vi på en restaurang i älmsta, den nyaste. Jag åt kebab, det var jätte gott!
I lördags var jag bara ute och gick med hundarna och pluggade. På kvällen såg jag en skräckfilm på kanal 6, Chost chip hette den och var jätte läskig. Det var en besättning som skulle bärga ett skepp som försvann typ år 1962 och någon hade sett den strax efter och den åkte av sig själv. Han som tipsade dom var han som skulle ta själar på den där båten eller något .. Det var spöken överallt. Och alla i besättningen förutom tjejens själ blev tagen, båten sjönk och alla själar fick åka upp till himmelen, eller nåt. Och i slutet går den där 'själtagaren' så ett nytt skepp och ska göra samma sak igen ...

Idag har jag och syrran sett lite på Avatar. Såg tills kriget kom sen pallade jag inte mer, de filmen är jobbig. Jag gillar inte avatarerna, de är blåa och så.. bara ruskiga ..

Läste lite i sista twilightboken igen, ett kapitel. Mer orkar jag inte på ett tag, bara 50 sidor kvar men den är så .. otroligt jobbig. När man vet att Bella väljer Edward framför Jacob då är den bara så ... slut.

Jaja, bloggar mer nästa vecka och lägger upp mer i berättelsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0