Hahaha!

Heej, har precis varit ute med hundarna. Innan det satt jag inne och kollade gamla trådar och gissa vad jag hittade? En LOTR novell jag började med 25e Januari 2008! OMG, Det var bara några få inlägg men gud vad kul det var att läsa vad man skrev när man gick i sjuan!

Lägger upp första delen XD Ändrar stavfelen XD


Jag vaknade en morgon i min säng av att ett brev låg framför näsan på mig. Jag läste det men jag fattade ingenting eftersom att det var alviska, det stod på svenska längre ner att jag hade blivit utvald att få komma och träffa alla i sagan om ringen. Jag fattade ingenting men jag började packa iallafall men när jag precis skulle hämta väskan så bara försvann jag. Jag kom fram någonstans mitt bland gräs. Helt plötsligt hör jag att nånting gnägga. Jag ropar:
- Vem där?
Jag får inget svar det. Helt plötsligt så kommer en häst springande mot mig och på hästen sitter ingen mindre än Gandalf. Jag ropar hans namn och han ber mig att sitta upp på hans sadel och jag lyder.
- Hej julia, så bra att du kom det börjar hända hemska saker här, säger han.
- Men hur kom jag hit, frågar jag.
- Bara en riktig älskare av sagan om ringen kunde komma hit, svarar han.
Sen rider vi iväg ett tag, ganska länge, sedan ser jag en borg långt borta. Det ser ut som minas tirith och det är det. Vi rider mot minas tirith men något svart i fjärran framför oss rör sig mot oss.

OMG, jag skrev om mig själv!! OMG, jag hade skrivit 4 inlägg totalt XD Gud vad dåligt jag skrev ^^

Vill ni se resten? Alltså, andra delen var bara för kul!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha vad rolig xD

2010-10-10 @ 19:30:47
URL: http://leodicaprio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0