Gårdagen

Hellu!
Igår hos Frida & Emilia hade vi jättekul! Först spelade vi plump, kort alltså. Jag vann ^^ Jag förlorar alltid på det så det var roligt att vinna för en gångs skull :)
Sedan spelade vi skitgubbe och ett annat kortspel. Vi zappade lite på TV:n också :)
Till middag blev det världens godaste fiskgratäng! Är inte så stort fan av fisk men det där var jätte gott!
Till efterrätt var det tårta, den var också jätte mega god!!! :)





Idag ska jag skriva klart alla svenska citat, skriva lite i berättelsen och om jag hinner läsa lite

Kommentarer
Postat av: Photos and Books by Frida

Du var hos Frida och Frida :D Visste inte att jag hade en tvilling :D

2010-10-25 @ 19:51:18
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0