Forks-dag

Heej!  
På teatern sjöng vi mycket idag, man var två och två och så skulle den ena sjunga och den andra skulle sjunga med som om det var den bästa låten i hela världen! Sedan skulle man göra rörelser och koregrafi ^^
Sedan var vi tre och tre och gjorde samma sak men när två höll takten skulle den andra sjunga. Det var liite pinsamt.
Sen gick ju brandlarmet också i H-huset, skolan är uppdelad i ett par delar så vi och Hotell och restaurang var de enda som behövde springa ut i regnrusket. Trevligt. Vi samlades vid 'kyssen', bild finns längre ner.
Aja, efter det gjorde vi en improvisations övning då vi skulle vara tre personer som hade samma hotellrum, fel bokning eller något och alla var bestämt säkra på att det var deras. Så skulle vi ha status också 1-3. Där 1 är hög status och 3 är låg.

Sprang hem sen för syrran hade glömt nycklar, eller sprang till bussen då. Ska plugga till spanska provet som är imorn och lite sånt. Imorgon kommer jag hinna skriva i novell och min spökhistoria. Har bestämt titel och sådant men ni får se när jag lägger upp ^^

Svarar på frågestunden imorn så ni hinner ställa lite till! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: okej tack för tipset.Men jag har alltid fått klagomål för jag har skrivit för mycket men aja :)

2010-10-19 @ 19:03:21
URL: http://anniiizzz.blogg.se/?tmp=17091813
Postat av: sandra

haha teatern var fett rolig :D

2010-10-20 @ 12:20:59
URL: http://leodicaprio.blogg.se/
Postat av: ashley

Hahah gud vad läskigt jag såg inte kyssen förän nu!!! Åh jag blir så ledsen när jag missar rolig teater :(((

2010-10-20 @ 17:44:53
URL: http://ashleyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0