Flumm-måndag

Hellu!
Har precis suttit och skrivit svenska läxan, man skulle skriva miljö och person beskrivning eller något D: Hade svårt att få den kort men jag försökte så gott jag kunde, jag gillar och skriva så det blir lätt ganska långt ^^

I skolan hade vi först matte, jätte kul *ironi*. Sen hade vi i alla fall svenska, det brukar i kul men idag vare liksom tråk. Satt bredvid Saara i klassen iaf, hon e fett flumm så de va kul iaf :)
Men vi skulle prata om en bok vi håller på och läser, Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. En av de tråkigaste böcker jag läst, men vi måste ändå hålla på och snacka om den! Suck.

På teatern vare i alla fall kul! Vi gjorde många improvisationsövnigar och sist så skulle alla gå i en ring och när läararn klappa skulle man vända håll och så skulle en person i ordningen sjunga tills hon klappade igen. ( Man valde låt själv ) Det var kul på något sätt, jag sjöng på som fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0