6 VECKOR KVAR!

Fett skönt att jag slapp spanskan idag, ska dit på onsdag istället och ha något muntligt skit. Vet inte liksom vad det är, han förklarar som en kråka. Seriöst!
Blir bara engelska idag med Lollo, hon är helt okej på svenska lektionerna men när hon säger 'As a matter of fact' eller nåt hela tiden nästan blir det lite jobbigt .-.
Igår såg jag på robinson lite, har sett för många säsonger så det börjar bli tråkigt ...
Imörn ska jag till stockholmsmässan, vet inte vad jag mer ska göra i helgen. Plugga kanske? Ja.

Och tänk att det idag bara är 6 VECKOR KVAR TILL PREMIÄREN!!! Omg, jag börjar bli fett nervös. Måste läsa om sjuan igen snart, när jag blir klar med tråk twilight så. Det som händer i slutet ( för er som läst ) de klarar det alldeles för lätt. Det är tråkigt. Kan inte bara Edward dö? Då händer det ju något kul .. eller ja ..



Den här bilden är när Harry och Hermione är på kyrkogården och han ser sina föräldrars grav. Stackars kille.


Kommentarer
Postat av: Pege

Haha ''Stackars kille''

Det lät kul :$



Eller hur!! Det borde vara typ att Bella dör och Jakob och Edward upptäcker att dem alltid har älskat varandra och gifter sig och lever lyckliga i alla sina dagar, sen så blir Bella en Zombievampyr!! Ooohhh fett badass!!! O.O

2010-10-08 @ 09:54:27
URL: http://peggywie.blogg.se/
Postat av: Ashley

Eller, eller Peggy så dör alla i en stor jävla explsion så slipper vi dom för alltid!!! :D

2010-10-08 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0