Twilight-facebook sak 3

Här är de sista 3 inläggen i min facebook twilight novell. De är de roligaste, enligt mig :)

[Jane] har skaffat facebook.
[Cullens + Bella] har motvilligt accepterat hennes vänförfrågan.
[Jane] har börjat spela Vampiremaffia.
[Bella] har börjat spela Happy Aquarium.
[Bella] har gjort ett status inlägg. 'Jag döpte mina tjejfiskar till Jacob och Edward'
[Emmett] har kommenterat [Bellas] status. 'HAHAHAHAHA :D'
[Edward] och [Jacob] gillar inte [Bellas] status.

[Alice Cullen] har gjort ett inlägg i [Edwards] logg. 'Ehm, Jane är på väg hit'
[Jane] gillar [Edwards] logginlägg.
[Jane] har bara än vän kvar. (Aro)
[Jane] har gjort ett status inlägg. 'Jag är dissad :O'
[Aro] har kommenterat [Janes] status. 'Jag med. Jag har bara två vänner ... '
[Jane] har tagit bort sin facebookanvändare.
[Edward] har gjort ett status inlägg. 'Ute och jagar'
[Jacob] Har kommenterat [Edwards] status. ' .... brudar'
[Edward] gillar inte [Jacobs] kommentar.
[Bella] har gjort ett status inlägg. 'Solen skiner ute. Dags att träffa jacob'
[Jacob] och [Charlie] gillar detta.
[Edward] har gjort ett status inlägg. 'Sitter i bilen och väntar på att Bella är klar med Jacob'
[Sam] har gjort ett status inlägg. 'Spanar på Edward'
[Emmett] har kommenterat [Sams] status. 'Jag misstolkar det där'

[Edward] Har gjort ett status inlägg. 'Sam, jag ser dig'
[Sam] har gjort ett status inlägg. 'Edward ser mig. Synd att jag inte kan vinka ...'
[Leah] har loggat in.
[Leah] har ändrat sin relations status till 'det är komplicerat'
[Sam] gillar inte detta.
[Jacob] har gjort ett status inlägg 'Jag och Bella har skit kul. Mopeder äger'
[Edward] har kommenterat [Jacobs] status. 'Jag varnar dig. Skadar du henne då jävlar'
[Jacob] gillar [Edwards] kommentar.
[Bella] har gjort ett status inlägg. 'JAG VILL BLI VAMPYR!'
[Jacob] gillar inte detta.
[Edward] har kommenterat [Bellas] status. 'Om du gifter dig med mig'
[Bella] har kommenterat sin status. 'Jag vill inte'
[Jacob] har kommenterat [Bellas] status. 'Hon vill inte Edward. bara att inse, jag är hetare XD'
[Edward] har gjort ett status inlägg 'NU JÄVLAR'
[Rosalie] gillar [Edwards] status.
[Esme] har kommenterat [Edwards] status. 'Akta dig gubben, dom luktar illa!'
[Bella] har gjort ett status inlägg. 'Nu är jag på väg hem till Cullens igen... att man inte får vara med sin bästa vän ifred nån gång ...'
[Edward] har kommenterat [Bellas] status. 'Han är farlig. jJag skyddar dig.'
[Bella] har kommenterat sin status. 'Edward. Vi sitter i samma bil. Du kan prata högt..'
[Edward] har kommenterat [Bellas] status. 'Okej'

Maha, slutet på sista är bäst c:

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehehe jasså? :P det är ju inge bra. :P

2010-11-30 @ 15:16:34
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Pia

Pft, Twilight kan gå och suga kuk. Twilight kom typ 2003. Vampire Diaries kom i början av 1990-talet. True Blood kom typ 2001. Buffy kom 1992, i alla fall filmen + idén. Serien kom 1996.



Twilight är efter.

2010-11-30 @ 15:29:04
URL: http://piasvensson.blogg.se/
Postat av: hanna

haha vilken häftig :)

2010-11-30 @ 16:02:35
URL: http://hnnz.blogg.se/
Postat av: Anna

ASSÅ JULIA!

JAG FÅR TYP LUST ATT LÄSA TWILIGHT NÄR JA LÄSER ALLA DINA TWILIGHTNOVELLER SERIÖST VAFAN GÖR DU MED MIG!! xDD

Du har inte bra inverkan på mig jag svär jag kommer få twilightåterfall eller nåt.. usch

2010-11-30 @ 18:24:42
Postat av: Ashley

Hhahahh asså Julia dom är inte roliga!

2010-11-30 @ 18:33:53
URL: http://ashleyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0