Twilight facebook-novell 2

[Varulvarna] Har skaffat facebook och blir vän med samtliga.
[Jared] Har börjat spela farmville.
[Emmett Cullen] ignorerar Jareds förfrågan.
[Emmett Cullen] skapar en ny grupp. 'Vi som tycker farmville är för töntar'
[Jared] gillar inte detta.
[Jasper] har börjat spela farmville.
[Jared] och [Jasper] är nu grannar på farmville.
[Jasper] gör ett inlägg i [Jareds] logg. 'Jag är på level 5'
[Jared] har kommenterat sitt logginlägg. 'Jag är på level 7'
[Jasper] gillar inte detta.
[Bella] har gjort ett status inlägg. 'Jag fryser'
[Edward Cullen] Har kommenterar [Bellas] status. 'Jag kommer'
[Jacob Black] Har kommenterat [Bella Swans] status. 'Nej jag kommer. Edward. Det är bara att inse att jag är hetare än dig'
[Edward Cullen] Gillar inte detta.

[Aro] Har skaffat facebook.
[Aro] är nu vän med [Carlisle Cullen]
[Bella Swan] Gillar inte detta.
[Victorias] användare är avstängd från facebook.
[Jasper] har gått med i [Emmetts] grupp 'Vi som tycker farmville är för töntar'
[Jared] gillar inte detta.
[Jared] gör ett status inlägg. 'Jag känner mig mobbad'
[Alices Cullen] har kommenterat [Jareds] status. 'Nej då. Jag kan bli granne med dig'
[Alice] Och [Jared] Är nu grannar på farmville
[Jasper] gillar inte detta.
[Paul] har startat en ny grupp på facebook. 'Vi som tycker varulvar är coolare än vampyrer'
[Alla varulvar] har gått med i gruppen.
[Aro] har gått med i gruppen 'Vi som tycker varulvar är coolare än vampyrer'
[Paul] har gjort ett status inlägg. 'Jag är förvirrad'
[Emmett Cullen] har kommenterat [Pauls] status. 'Ni varulvar är inte så smarta då'
[Edward Cullen] gillar [Emmett Cullens] kommentar.

[Edward Cullen] har gjort ett status inlägg. 'Jag tycker jag har coolaste förmågan'
[Jasper] Har kommenterat [Edwards] status. 'Det tycker inte jag. Haha'
[Bella Swan] har kommenterat [Edwards] status. 'Men den funkar inte på mig XD'
[Edward] gillar inte [Bellas] kommentar.
[Jacob Black] har gjort lagt upp nya bilder i sitt album 'La push'
[Alice Cullen] Gillar [Jacob Blacks] Album.
[Edward Cullen] Har lagt upp ett album på facebook. 'Jag och Bella'
[Jacob Black] gillar inte [Edwards] album.
[Bella] har gjort ett status inlägg. 'Pluggar. Ska snart träffa Edward'
[Edward] gillar [Bellas] status.
[Jacob Black] har kommenterat [Bellas] status. 'Vi får ses någon dag..'
[Edward Cullen] har gjort ett status inlägg. 'På väg till Bella'
[Bella] Gillar detta.
[Jacob Black] har loggat ut.

Det blir roligare, de sista 3 är så roliga att jag dör!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahhahaha! :D

2010-11-29 @ 18:41:37
URL: http://theanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0