The end can begin

Ja, klockan 21 ikväll ska jag gå på Harry Potter and the Deathly Hallows! JAG DÖR ASSÅ!
Jag undrar hur långt i händelserna det kommer vara. Har gått och läst lite ur den boken idag, bara liksom för att komma in i den världen lite. Och lugna ner mig lite. Jag får liksom panik, bra panik typ.



Dödsätare. Bellatrix är en cool karaktär, fast jag ogillar henne endå. Hon mördade Sirius Black ( Gary Oldman )
Och till vänster om mitten sitter Draco Malfoy ( Tom Felton), det är synd om honom i den här filmen .. :(

'Neither can live while the other survives'

Men det är också en stor sorg att se, för det här är slutet, början på det. De var lätt att se de andra men nu är det liksom slut sedan efter nästa film. Helt slut. Inga mer nya filmer. Slut.

'I Open at the close'

Det ska naturligtvis bli helt UNDERBART att se också! Alla detaljer och roliga kommentarer kommer inte va med men liksom, ja. Fred & Geroge, ska bli kul och se hur de två stollarna har utvecklats. De var ju tyvärr inte med så mycket i sjätte filmen. Men nu är det med i början ... och i slutet ...



I will always remember you little houseelf!
'Här vilar Dobby - en fri alf'





Seriöst, den här scenen kommer vara så jävla kul!













Lite bilder, har hittat massor men kanske inte lägger upp alla nu! Men eftersom det är sen första trailern då kommer Dobby säkert vara med ... :'( Den sista bilden har jag som affisch med ^^

Kommentarer
Postat av: sandra

omg changed my mind, måste se måste se måste se

2010-11-18 @ 09:22:01
URL: http://sandrainkila.blogg.se/
Postat av: aLva

Fin blogg :D



och en sak till...

hehe, måste bara retas lite...

jag var på galapremiären av HPatDHp1 och fick George Harris autograf. ;)



2010-11-28 @ 12:05:54
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0