Oseriös Twilight facebook-novell

Har skrivit 9 inlägg, lägger in tre och om ni vill läsa mer kommentera! Det blir roligare och roligare :)

[Edward Cullen, Isabella Swan och Jacob Black] har skaffat facebook.
[Bella Swan] Är nu vän med [Edward] och [Jacob]
[Jacob Black] har gjort ett inlägg i [Bellas] logg. 'Jag saknar dig'
[Edward Cullen] gillar inte detta.
[Bella] har kommenterat sitt logginlägg. 'Jag saknar dig med'
[Edward Cullen] har loggat ut.
[Victoria] har skaffat facebook. Lägger till [Bella] som vän.
[Bella] ignorerar och loggar ut.

[Edward Cullen] har loggat in.
[Edward] här ändrat sin relationsstatus från 'ett förhållande' till 'förlovad'
[Bella] Gillar inte detta. Kommenterar 'Jag har inte svarat ja än'
[Jacob Black] och [Edward] är nu vänner.
[Bella] Gillar detta.
[Alice Cullen] har kommenterar [Edwards] status. 'Kom igen Bella'
[Bella] Gillar inte detta.
[Bella] har loggat ut
[Jacob Black] gillar inte [Edwards] status.
[Charlie] har skaffat facebook. Blir vän med [Bella, Edward, mfl]
[Charlie] har kommeterat Edwards relationsstatus. 'Men hallå. Vänta lite här?'

[Alice] Har loggat in.
[Alice] Har gjort ett status inlägg. 'Jag såg just framtiden. Edward åk inte till La push'
[Jacob Black] Har kommenterat detta. 'Bra, då slipper jag och Bella honom'
[Edward] har kommenterat [Alices] status. 'Är det där hon är? Nu jävlar kommer jag!'
[Rosalie] Gillar detta.
[Victoria] Lägger till [Bella] som vän. ( Igen)
[Bella] Blockerar Victoria och anmäler för hotfull profilbild.
[Bella] har gjort ett inlägg i [Alices] logg. 'Tur att du varnade mig. Det var ingen vacker syn när Edward kom'
[Alice] Gillar detta.
[Bella] har gjort ett status inlägg. 'Nu sitter jag i en snabb bil på väg hem till Cullens. Yeey'
[Emmett] har kommenterat [Bellas] status. 'Hahah, är han så sur?'
[Jasper] Har kommenterat [Bellas] status. 'Jag får honom på bra humör igen Bella. Jag lovar'
[Bella] gillar detta.

Kommentarer
Postat av: Photos and Books by Frida

HA, fan va rolig!! :D

2010-11-28 @ 11:13:25
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Photos and Books by Frida

SVAR: åh, tack!

2010-11-28 @ 14:52:33
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Miss S

HAHAHAHAHA!

2010-11-28 @ 16:12:46
Postat av: Pege

fniss

2010-11-29 @ 09:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0