Lov snart

Hellu!
Slutade 11 idag. Hade först matte, men jag satt med några i klassen och lekte i lärcentrum. Ja, vi lekte med sånna där manetbollar. Men jag var inte så bra på det ... Det är som små kulor så kan man göra massa figurer typ. Komplicerat, jag vet ...

På svenskan kollade vi på Love actually, och den har man ju inte sett innan. Asså, det var lite tråk för jag såg den precis förra veckan. Men aja, en dag kvar i skolan sen blire lov.

När jag kom hem åt jag lunch, skolans pasta carbonara bestod av en snuskig kall pasta sallad, tog några tuggor sen visste jag att det inte skulle gå. Men jag och mamma såg på eclipse ( I know ... ) är inte så mycket för twilight serien. Den är för tråkig men konstigt nog får jag lite släng tillbaka av mitt beroende. ( Är beroende typ en dag av det, sen tröttnar jag ) Asså, nej. Karaktärerna är för jobbiga ...

Aja, ska snart ut med hundarna och sen vet jag inte vad jag ska göra. Antingen kolla något avsnitt av Merlin eller läsa.





Bilden längst ner är på Olle från 2007 tror jag.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Skönt att sluta tidigt :D

2010-12-20 @ 14:52:11
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Anna <3

Hej! Ohh vad tidigt du slutar,själv slutade jag fyra!

Finna bilder på katterna

Ha en forsat bra Måndag!



Btw:Ska ni till landet på Lovet?

2010-12-20 @ 16:44:12
URL: http://tavlingarsomjagarmedi.blogg.se/
Postat av: Anonym

/:

fast jag är iaf glad :)

2010-12-20 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0