Katastrof

Hej!
Jag håller på att vända på dygnet, det är inte så bra ... Började dagen med att läsa några kapitel i Utvald, tredje house of night boken. Dom är faktiskt bra, var liite skeptisk först men när man väl kommer in i dem är de så beroende framkallande. Men jag läser dem ju på svenska, borde läsa mer på engelska men det blir inte samma upplevelse för jag fattar inte varje ord. Är ingen expert på engelska.

Idag är ÄNTLIGEN sista avsnittet av bonde söker fru. Denna säsong sög verkligen. Usch. De valde bara ut lite bönder som var lite, hur ska jag säga det här snällt, inte så erfarna ... Eller nåt. De valde liksom ut dem för det blir roligare att se, Nej, så tycker inte jag det blev. Det fanns en söt med men han besökte de inte på gården. Dåligt ...
Och nästa fredag börjar succén lets dance igen. BORING! Är såå trött på det. Förra säsongen såg jag bara lite för det är så himla uttjatat. Jag bryr mig inte ens att han fairytale snubben är med. Alexander Rybak. Ska jag vara ärlig så gillar jag honom inte, var inte så värst förtjust i hans eurovision låt ...



Ja, jag borde ta lite nya bilder . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0