Härliga fredag

Hellu!
Nu var datan ledig. I skolan vare spanska, jag och Jenni hade redovisning om Frida Kahlo som var någon konstnär .. Aa, sen lyssnade vi på spanska jullåtar typ. Jag har gått och nynnat på Feliz navidad hela dan. På engelskan var det redovisningar och på teatern pratade vi om 6 roller söker en författare. Ja, vi snackade om ljuset typ, vad det skapar, lite om karaktärer, buskapet osv. Hemma har jag skrivit min novll, jag kommer inte på någon bra rubrik. Det är skitsvårt, det är det jobbigaste när man skriver noveller. Antingen kommer man på en asbra direkt när man skriver eller så sitter man där och funderar ihjäl sig till sista stund.

Och vad äre om en vecka! JULAFTON :D

Snart äre legend of the seeker. Yeey!



Lite bildbrist ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAAN att det är gratis nu. Jävla idioter alltså. Förlåt mitt utbrott -.-'. Men snälla jujje. Kna jag få ditt lösen och typ säga hej där?. Vet att det låter skummt. Men jag saknar denna sida! jag saknar dig! :*



Svara alltid på min blogg. Eller har ju också en msn..lägg till mig: [email protected]



hejdå:)

2010-12-17 @ 19:40:12
Postat av: Pia(smilinggirls)

sv: Hihi, tack! :)

Allt bra?

2010-12-17 @ 19:40:56
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Julia, tack!. Nu kan jag vara medlem igen! :) ska göra en tråd där. tror du många blir glada? :)

2010-12-17 @ 19:51:23
Postat av: Anna

Hahaha vetu? Jag träffade Altay efter skolan och han gick också runt o sjäng på dendär jävla feliz navidad! Knäppt!

2010-12-17 @ 23:06:30
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är nu öppnad :) kolla om de va du som gömde dig bakom den :)

Om inte så kan du anmäla dig till lucka 19 redan nu i samma inlägg :D

kram

2010-12-18 @ 11:11:32
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0