Gårdagen

Hellu!
Det var jätte kul igår! Vi åt gröt lunch först och skink macka. Sedan på eftermiddagen såg jag en massa film och käkade julgodis. Hemmagjort :D Sedan såg vi på Kalle anka. Det var lite jobbigt för man kan ju alla sketcher utan till så nästa år blire något annat. Aja, efter det hade min bror kommit så då åt vi julmat. Man blev nästan mätt på förrätten, sill, älskar det :) Det var fullt med skinka, köttbullar, prinskorv och massa annat. Efter maten åt vi fika ( då kände man sig verkligen tjockare än tomten ) och såg på julfilm. Nu är det jul igen 3 som gick på fyran.
Klockan sju när Karl-Bertils jul började öppnade vi julklappar. Jag måste ha vart väldigt snäll i år för jag fick 14 klappar totalt, jag och syrran fick smycken av pappa på kvällen också.

Jag fick:
- Merlin säsong 2
- Kläder
- Smycken
- 2 böcker, Harry Potter 4 och 5 på engelska
- Pengar
- 1000 Kr i presentkort
- Klocka
- sockor från mormor och morfar

Ja, de kommer jag ihåg ^^

Har nu på dan kollat två avsnitt på Merlin. Alltså älska den serien <3
Och snart ska vi åka till min farbror för hans fru fyller år idag. Kul att fylla år dagen efter julafton. Mene, vi ska se de sidan av släkten, den har inte vi så mkt kontakt med ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0